W związku z ogłoszonym w piątek stanem zagrożenia epidemicznego, po naradzie samorządowców z wojewodą podkarpackim, zdecydowano o reorganizacji pracy Urzędu Miasta Tarnobrzega w zakresie obsługi interesantów.
Podjęte kroki podyktowane są wyłącznie troską o bezpieczeństwo, zdrowie i życie ludzkie. Od wtorku, 17 marca, podobnie jak wiele innych urzędów i instytucji w regionie i całym kraju, zamykamy drzwi Urzędu Miasta Tarnobrzega zawieszając czasowo bezpośrednią obsługę klientów. W tym miejscu chcę podkreślić, że urząd miasta i urzędnicy pracują normalnie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30 ( wyjątkowo we wtorki, aż do odwołania, nie pełnimy wydłużonego dyżuru). W godzinach pracy Urzędu Miasta Tarnobrzega urzędnicy pozostają do dyspozycji mieszkańców, ograniczamy tylko bezpośredni kontakt urzędników z interesantami, a także samych interesantów np. przy stanowiskach Biura Obsługi Interesanta. Wiem, że ta decyzja rodzi pewne uciążliwości, ale sytuacja w Polsce jest na tyle poważna , że każdy odpowiedzialny gospodarz robi co w jego mocy, aby ją opanować. Liczę na Państwa wyrozumiałość i proszę o załatwianie spraw urzędowych telefonicznie, bądź drogą elektroniczną. W sprawach bardzo ważnych, terminowych, albo w kwestii odbioru pilnych zaświadczeń, możliwa będzie wizyta w urzędzie, ale tylko po uprzednim umówieniu się telefonicznym – o tymczasowych zmianach w obsłudze interesantów przez Urząd Miasta Tarnobrzega mówi prezydent miasta Dariusz Bożek.
Szczegóły wraz z wykazem najważniejszych numerów telefonów na stronie www.tarnobrzeg.pl

Źródło: UM Tarnobrzeg

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj