Oto treść komunikatu wydanego dziś, 25 października, przez Zarząd TSM w Tarnobrzegu:

W związku z trwającym na terenie kraju stanem epidemii, TSM w Tarnobrzegu wprowadziło pewne ograniczenia w obsłudze interesantów. Mieszkańcy mogą korzystać z Punktu Obsługi Klienta zlokalizowanego w holu przy kasach w budynku głównym spółdzielni przy ul. Wyspiańskiego 3. Tu, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym (aparat telefoniczny do kontaktu oraz wykaz numerów do poszczególnych działów znajduje się przy stanowiskach obsługi), zostaną obsłużeni przez pracownika danego działu. Nie mogą jednak bezpośrednio wchodzić do biur spółdzielni, w tym Administracji Osiedli i Zakładu Remontowego.

Kasy Spółdzielni  czynne są:

– przy ul. Wyspiańskiego 3 w godz. 730 – 1500,

– przy ul. Dąbrowskiej 15 w godz. 815 – 1500.

Pracownicy Spółdzielni będą załatwiać sprawy mieszkańców także telefonicznie:

od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji również za pośrednictwem korespondencji elektronicznej bądź listownej. Skrzynka wrzutowa znajduje się przy windzie w budynku TSM przy ul. Wyspiańskiego 3.

Email: biuro@tsm.tarnobrzeg.pl

Telefony:

Centrala – (15) 822-57-78 lub 668 593 472

Administracja Osiedla „Przywiśle – Młodych” – (15) 822-49-29

Administracja Osiedla „Serbinów – Centrum – Mokrzyszów” –
(15) 822-49-99

Administracja Osiedla „Dzików” – (15) 823 -73-91

Administracja Osiedla Nowa Dęba – (15) 846-22-76

Administracja Osiedla Skopanie – (15) 811-02-54

Grupa awaryjna – (15) 822-14-90

Zarząd Tarnobrzeskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Tarnobrzegu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj