Zapraszamy do oglądania na żywo sesji Rady Miasta Tarnobrzega.
Sesja rozpocznie się o godzinie 9:00.
https://esesja.tv/transmisja_na_zywo/418/rada-miasta-tarnobrzega.htm
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdania finansowe spółek komunalnych za 2024 rok.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:
1) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego,
2) przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Tarnobrzega,
3) zmian w budżecie na 2025 rok,
4) zmian w budżecie na 2025 rok,
5) zmian w budżecie na 2025 rok,
6) zmian w budżecie na 2025 rok,
7) zmian w budżecie na 2025 rok,
8) zmian w budżecie na 2025 rok,
9) zmian w budżecie na 2025 rok,
10) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Tarnobrzega,
11) nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej w Tarnobrzegu obręb Mokrzyszów,
12) zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu,
13) zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu,
14) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Sobów,
15) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Wielowieś,
16) sprzedaży w drodze bezprzetargowej położonej w Tarnobrzegu obręb Tarnobrzeg,
17) nieruchomości położonej w Tarnobrzegu przy ul. Ks. Tadeusza Chrobaka,
18) sprzedaży nieruchomości położonej w Tarnobrzegu przy ul. Ocickiej,
19) sprzedaży nieruchomości położonej w Tarnobrzegu przy ul. Zamkowej,
20) przyjęcia do realizacji Programu psychologiczno-terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową “Moja zmiana szansą dla mojej rodziny na lata 2025 – 3030”.
7. Sprawy bieżące.
8. Odpowiedzi na interpelacje, wniski i zapytania radnych z porzedniej sesji.
9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10. Oświadczenia radnych.
11. Zamknięcie sesji.







