Wkrótce rozpocznie się realizacja II etapu zadania pn. ,,Modernizacja pomieszczeń Starostwa Powiatowego – system oddymiania, oświetlenie awaryjne’’ Etap II. Reprezentujący Zarząd Powiatu Paweł Bartoszek Starosta Tarnobrzeski i Robert Pędziwiatr – Wicestarosta Tarnobrzeski przy kontrasygnacie Skarbnika Powiatu – Stanisława Biesiadeckiego podpisali umowę z Wykonawcą –  firmą IPINSTAL Usługi Elektryczne Paweł Świstak. 

Od 2018 roku Powiat Tarnobrzeski podjął szereg działań mających na celu dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. Na podstawie opracowanej ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej oraz dokumentacji projektowej zawierającej rozwiązania w zakresie obowiązujących przepisów ppoż., obiekt starostwa wyposażony został m.in. w instalację wodociągową przeciwpożarową z hydrantami wewnętrznymi i hydrofornią, system sygnalizacji pożaru oraz system oddymiania.

Obecnie, przystępujemy do ostatniego etapu dostosowania naszego budynku do wymagań ochrony przeciwpożarowej, który polega na wyposażeniu dróg ewakuacyjnych w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne. Głównym celem oświetlenia ewakuacyjnego jest zapewnienie bezpiecznej i skutecznej ewakuacji z budynku w sytuacji awaryjnej.

Źródło: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj