W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz znacznym wzrostem zachorowań na COVID-19 na terenie miasta i Gminy Nowa Dęba w trosce o zdrowie Państwa i Państwa Rodzin oraz pracowników, od poniedziałku 19 października 2020 r. do odwołania Urząd Miasta i Gminy Nowa Dęba będzie dostępny w ograniczonym zakresie.
Apelujemy o powstrzymanie się od wizyt w Urzędzie i ograniczenie osobistego załatwiania spraw wyłącznie do sytuacji koniecznych i wyjątkowych. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego i za pośrednictwem e-PUAP.
Wnioski, dokumenty oraz pisma stanowiące uzupełnienie złożonych wniosków, można składać za pośrednictwem:
– poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miasta i Gminy Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba
– poczty elektronicznej na adres: gmina@nowadeba.pl
– faksu: + 48 15 846 51 37
– Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej e-PUAP adres skrytki: /umignd/SkrytkaESP
Bezpośrednie złożenie korespondencji w formie papierowej możliwe będzie poprzez jej pozostawienie w skrzynce usytuowanej w Biurze Obsługi Klienta (na parterze po lewej stronie). W przypadku wymaganego potwierdzenia daty złożenia korespondencji, potwierdzenie to będzie dostarczane w formie elektronicznej lub papierowej.
Numer telefonu: + 48 15 846 26 71, (numery telefonów do poszczególnych pracowników znajdują się tutajlink otwiera się w nowym oknie).
Zapewniamy możliwość kontaktu telefonicznego z pracownikami Urzędu:
w poniedziałek, środę, czwartek i piątek od 730 do 1530
we wtorek od 830 do 1630
W sprawach skarg i wniosków kontakt telefoniczny z burmistrzem we wtorek w godzinach pracy Urzędu, numery telefonów: + 48 15 846 26 71 w. 215, + 48 15 846 24 21, 601 160 431.
Na parterze w holu Urzędu zostaną wyłożone urzędowe druki.
Wizyta osobista w Urzędzie będzie możliwa wyłącznie po uprzednim umówieniu się telefonicznie w sytuacji, gdy nie można jej zastąpić inną formą.
Po umówieniu się telefonicznie, w sprawach świadczeń społecznych interesanci będą przyjmowani w Biurze Obsługi Klienta (na parterze, w pomieszczeniu po prawej stronie) od 830 – 1100
KASA Urzędu będzie nieczynna, za wyjątkiem wyznaczonych dni dla wypłat świadczeń społecznych, zgodnie z odrębnym komunikatem, który zostanie zamieszczony na stronie internetowej Urzędu.
Sołtysi i przewodniczący zarządów osiedli nie będą przyjmowali inkasa za odbiór odpadów komunalnych i podatków.
Zachęcamy do płatności elektronicznej.
Tymczasowe wyłączenie obsługi bezpośredniej interesantów w Urzędzie nie powoduje wstrzymania terminów płatności.
Płatności za odbiór odpadów komunalnych, podatkowe oraz inne zobowiązania względem gminy można realizować bez dodatkowych opłat w Banku Pekao S.A. w Nowej Dębie przy ul. Tadeusza Kościuszki 13c oraz w innych bankach za dodatkową opłatą.
Sprawy dotyczące świadczeń społecznych również można załatwić drogą pocztową, poprzez platformę e-PUAP lub bankowość elektroniczną. Pomoc w wypełnianiu wniosków w formie papierowej można uzyskać telefonicznie.
Druki wniosków o świadczenia społeczne są dostępne pod adresem:
O wszelkich zmianach dotyczących pracy naszego Urzędu będziemy informować na bieżąco za pośrednictwem strony internetowej www.nowadeba.pl, poprzez wywieszenie na słupie ogłoszeniowym obok Urzędu oraz mediów społecznościowych.
link otwiera się w nowym oknielink otwiera się w nowym oknie
Prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas czasie – choć w ograniczonym i utrudnionym zakresie tylko w taki sposób będziemy w stanie zapewnić możliwość funkcjonowania gminy i realizowania spraw.
Wchodząc do budynku prosimy o zdezynfekowanie rąk. Na parterze przy Biurze Obsługi Klienta zamontowany jest dozownik łokciowy z płynem do dezynfekcji. Obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz zachowanie bezpiecznej odległości – minimum 1,5 m.
Info: Urząd Miasta i Gminy Nowa Dęba